Lindell, Unni: Elsker deg av hele mitt jærte!

september 9, 2008 at 7:57 am 1 kommentar

Elsker deg av hele mitt jærte

Lindell: Elsker deg av hele mitt jærte

En dag finner Ella et brev med rødt hjerte utenpå på pulten sin.Inni brevet står det: ”Jeg elsker deg av hele mitt jærte!»Det kan ikke være andre enn Ismael som skriver ordet ”jærte” på den måten!Ella forteller klassen at hun har fått et kjærlighetsbrev, og hun skriver ”jærte” på tavla. Hele klassen brøler av latter, og akkurat da kommer Ismael inn. Da han får se hva Ella har skrevet på tavla, forsvinner han bare stille og rolig.Ella blir lei seg, og når man er lei seg og har gjort noe dumt, er det godt å ha en farmor som kan lytte og ordne opp i problemene!

 En lettlest bok om forelskelse – om Ellas forelskelse og om Sigrid Undsets forelskelse!

Sjekk om boka er inne!

Entry filed under: Kjærlighet, Uncategorized. Tags: .

UHYGGELIG OG GRUSOMT SPENNENDE! Stjernesamleren av Suzanne Fisher Staples

1 kommentar Add your own

  • 1. Cerca Casa  |  september 24, 2012, kl. 3:08 pm

    Tips To Consider When Purchasing A New Home

    Svar

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kategorier

Feeds


