Hvis jeg bare ikke hadde fortalt sannheten

mai 20, 2008 at 6:52 am 1 kommentar

Skulle du ofte ønske at du hadde fortalt sannheten i stedet for å vikle deg inn i masse «historier»? Her er det en bok om at det ikke alltid er så lurt å fortelle sannheten, heller!

Ingerlin Angerborn : ”Hvis jeg bare ikke hadde fortalt sannheten”

Hvis jeg bare ikke hadde fortalt sannhetenDette er tredje bok om Tilda som stadig roter seg opp i de utroligste situasjoner. Hun pynter litt på sannheten, legger til en del og får etter hvert store problemer med å forklare seg.

Hvordan forklarer du at du henger ut av verandaen til din gode venn uten å komme verken opp eller ned? Eller hvordan i all verden har du klart å få elefantbærsj på den nyeste jakka di?

Ei glad bok med mye latter i!

Vil du gjerne lese hele serien? Her er de to forrige bøkene:

Hvis jeg bare ikke hadde tatt feil hund

Hvis jeg bare ikke hadde gjort pappa til astronaut1: Hvis jeg bare ikke hadde tatt feil hund

2: Hvis jeg bare ikke hadde gjort pappa til astronaut

Entry filed under: Humor. Tags: .

Vil du bli forfatter? Liker du å skrive historier? Biblioteket er ikke alltid så stille og fredelig…

1 kommentar Add your own

  • 1. sewing with nancy  |  juni 13, 2014, kl. 9:29 pm

    sewing with nancy

    Hvis jeg bare ikke hadde fortalt sannheten | Godbok

    Svar

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kategorier

Feeds


