Vil du bli forfatter? Liker du å skrive historier?

mai 5, 2008 at 7:21 am 4 kommentarer

\Her er boken om hvordan du kan bli en god og enda bedre forfatter.

Sing, Anan: En faktahest om å skrive historier.

Boken gir deg en fin oppskrift og hjelp til hvordan bli flinkere til å tenke ut morsomme/spennende/fantastiske historier..

Hvordan skrive historien slik at den blir morsom, spennende og fantastisk..

Boken gir deg tips om hva du skal gjøre om du har skrivesperre eller hva du gjør når du mangler ideer…

Boken har også lesetips og eksempler på kjente forfattere som har levd eller som lever i dag.

Passer fra 5. klassetrinn og oppover…

Anbefales!

Entry filed under: Fakta. Tags: .

Hemmeligheter og dramatikk Hvis jeg bare ikke hadde fortalt sannheten

4 kommentarer Add your own

  • 1. lesefuten  |  september 19, 2008, kl. 10:44 am

    skulle gjerne ha lest den boka, men jeg er for god føler jeg. . . .

    Svar
  • 2. anne  |  september 19, 2008, kl. 10:45 am

    jeg har lest tusen slike bøker, trenger ikke lese slike mer, for jeg er nemlig klar tfor å skrive om mitt eget liv.

    Svar
  • 3. hanne  |  september 19, 2008, kl. 10:46 am

    når jeg skriver, må jeg allttid lese det tusen ganger om igjen for å se om det stemmer eller ikke. jeg er nemlig svært nøye med hvordan jeg skriver, ikke minst ordforrådet!

    Svar
  • 4. xaito  |  august 3, 2009, kl. 10:01 pm

    Burde virkelig lese den boken, driver selv å prøver å skrive. Jeg har bestemt meg for å skrive en hel bok i blogg.Mon tro om det fungerer

    Sign
    http://fortellingen.wordpress.com

    Svar

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kategorier

Feeds


